Presentació del nou equip jurídic i de les seves futures actuacions, davant la possible prescripció del cas el 2020.

LA DEFENSA DEL CAS PEDRO HA DEMANAT REALITZAR NOVES PROVES I DILIGÈNCIES

A la roda de premsa ha participat en Juanjo Álvarez, pare d’en Pedro Álvarez, l’advocat Benet Salellas i integrants de la Plataforma Pedro Álvarez.
En un moment cabdal, el reconegut advocat penalista i implicat en la defensa de moviments socials, Benet Salellas, ha assumit la representació legal del cas Pedro Álvarez, davant la voluntat de la Plataforma i de la família Álvarez d’assolir un nou gran últim impuls dins de la via jurídica, que eviti la prescripció del cas l’octubre de 2020 i que, per tant evitar que el crim de Pedro, que va tenir lloc el 15 de desembre de 1992, resti impune de forma definitiva.
Acompanyat de la Plataforma Pedro Álvarez, Benet Salellas ha detallat la situació jurídica en la qual es troba aquest cas, i ha presentat les noves actuacions i diligències legals, per tal d’aconseguir un nou gir a les investigacions, que possibiliten la reobertura del cas i evitin també, per tant, la seva prescripció l’octubre de 2020.